Ökenfeber

Egypten är numera mitt hemland. Iallafall för ett år framöver, sedan får vi se. Och än så länge känns det bra! Har roat oss med att hälla i oss vin och hälsa på kamrater de senaste två dagarna, då vi ändå inte kan få nåt jobb gjort. Alla arbetare tog semester och försvann över påsken.

Sysslan för stunden är att ligga i soffan framför tv:n och inte göra något vettigt whatsoever. Snokar runt på facebook efter spännande uppdateringar från Sverige och tycker synd om min karlakarl som ligger här bredvid och håller på att förgås av feber. Stackarn. Utanför dunkar basen från baren papas och jag är varm och lycklig och trött.

Har inte så mycket vettigt att komma med, hjärnan är lite avtrubbad efter två dagars kalasande. Igår natt fick jag ett ryck och gjorde situps och blekte tänderna på fyllan. Jag rekommenderar starkt att aldrig somna med en tandblekningsskena i munnen. Fy för den lede vad det har ilat i tänderna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback