Målar för stålar

Ber verkligen om ursäkt för den värdelösa titeln.

Stockholm bjuder på vackert väder, men jag har inte hunnit se så mycket av det än. Detta skulle kuna bero på att jag jobbar som en galning, men har lika mycket att göra med at jag är en latmask och har funnit en likasinnad. Därmed tillbringas större delen av dagarna i sängen.
Men det går ändå bra med "jobbet", tycker jag. Bortser man från lite bristande arbetsmoral och vissa distraktionsmoment så går det lysande.
Jag har dock bestämt glömt bort att berätta vad jag håller på med. Åkte ner till stockholm  förra helgen för att måla och sälja lite porträtt, samt för att tillbringa lite tid med Carl, får jag väl erkänna. Sitter för stunden ensam i hans lägenhet medan han är ute och leker vuxen. Men jag vet bättre, moha.
Har iaf avslutat det andra porträttet nu ikväll men är väl inte helt nöjd än, så det kommer nog bli en del efterpill inatt. Det första blev väldigt uppskattat iaf, till min stora lättnad. Var en aning rädd där ett tag då det skulle levereras till hans mamma. Hon tyckte om det, dock. En bild kommer nog lite senare, orkar inte leta reda på minneskortet just nu. Har heller inget vettigt att säga, är lite trött och nedstämd så jag ska väl försöka rycka upp mig innan lägenhetsinnehavaren kommer hem.
Hm.
Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback