$+$=?

Tänk att jag är helt värdelös när det gäller pengar. Det spelar ingen roll hur stora summor jag får, räkna med att dom är borta inom en vecka som mest. Visste jag inte bättre skulle jag tro att det satt en ekonomisk igel på mitt konto som suger ut några kronor i minuten.
Hemma i byn nu i alla fall. Seg som en kola och trivs med det, ugglar mest inomhus då regnet utanför inte bjöd på ngot lockande. Längtar bort härifrån litegrann får jag dock erkänna, det fattas något lurvigt här. Ska snart åtgärda detta, kanske redan på söndag. Sen får vi se när jag kommer tillbaka.
Det känns... fint, på något sätt. Med allt. Om man bortser från den ekonomiska igeln som jag snart ska spruta radar på.
Otur för den här sidan dock, har märkt att det finns ohyggligt mycket mer att skriva när man har något att klaga på.
Den obotlige optimisten är inte så vältalig alla gånger.
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback