Trött, trasslig Tova trakterar taktlöst.

Verkar inte som om jag har kommit undan förkylningen den här hösten heller. Då jag har för vana att kroniskt klaga på min hälsa i mina texter så var jag bara tvungen att säga detta.
 Här har det inte varit mycket aktion på sistonde! Har haft hjärnan full av damm och delat dator med en lika tekniskt obegåvad individ som jag själv den senaste månaden, så det har inte funnits mycket tillfälle att få något gjort här.

Pank men lycklig i Stockholm på heltid numera alltså. Blev ju nerlurad hit för att leva mina "konstnärsdrömmar" som jag inte visste att jag hade, men hittills har det blivit mest slöande och mysande. Vi har iaf målat och sålt iväg några porträtt och försöker kämpa emot våra naturliga impulser att sova bort hela dagarna.

Satt igång en sida där man kan beskåda lite av det vi skrapat ihop, så där är det fritt fam att snoka runt om man känner för det. Är det någon som känner för att köpa ett porträtt (jag kan göra er snyggare än i verkligheten...;) så säg det isåfall. Alltid redo, som flickan sade.
Nu ska jag fundera ett tag på om min hjärna är kapabel att göra någon nytta överhuvudtaget idag, eller om jag ska ge upp och krypa in under täcket. Känns som den gått i ide för vintern faktiskt. Kanske vore en god idé även för resten av kroppen, ty vinter måste vara en av guds sämre påhitt.

Ah, just ja.
Dontpanicart.blogg.se är sidan där vi lägger upp våra alster. Ser ni några nakna kvinnor är det förmodligen min nymfomaniske sambo som ligger bakom.

Allt gott, frid och friska blodkärl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback